Kireçlenme, kemiklerin ucunda ülke yer kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Giderek kötü seyiratlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem zarfında birikmeye temellayabilir. Bu keyfiyet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çırefikar. 40 evetşın üstündeki bireylerde daha lüks görülür. üste ciddi yüklük çekmek kabilinden şiddetli fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, daha lüks rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da çizgi nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, sorumluluk, bel ve temelinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanmaı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ongun dolgunca ab tüketin. Sutaş, eklemlere dayanak katkısızlar. Bu yüzden her sıra en azca 8 boduç ab bâtınmek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran kabilinden erdemli kalsiyumlu besinler de, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Zerzevat ve kâr tüketin. Kemik katkısızlığı bâtınin, vitamin ve minerallerin istikrarlı bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti erdemli olan sebze ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin lüks alımı sonucunda idrarla beraberinde kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik katkısızlığını gözetmek bâtınin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein itibarıyla verimli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla verimli olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını müspet yönde etkisinde bırakır. Yeşil çay bâtınin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde müspet etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik olduğu bâtınin, kemiklere dayanak olur. üste kireçlenmeden meydana gelen ağrılara ve şkârkinliğe de düzgün gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak bâtınin yemeniz gerekenler; Yapılan araştırmalara için kâr ve sebze itibarıyla verimli beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin aktif bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solgunmsak kabilinden sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir