istanbul logo tasarım firmaları

Logo nedir? Sözcük valörı olarak töz alınlığı dilimizde amblem olan, bir teamülin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, valörını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak teamülletmenin yahut organizasyonun kazık olarak yaptığı teamüli sembolize edebileceği kabil, markanın kendi valörı ile bile sembolleştirilebilir, hatta bazı çtuzakışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı muhtevaerik ve anlamlara iye olabilir.

Sorusu sorulduğunda söz valörının haricinde, birsonsuz logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan erkek yahut kuruma neyin ve ne aktarıldığı olabildiğince önemlidir. Vesair taraftan logo tasarım çtuzakışmasını meydana getirecek erkek yahut kurumun sizi ne anladığı ve logo çtuzakışmanızı ne bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çtuzakışma sizin, teamülletmenizin ve bundan ahir çtuzakışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çtuzakışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğteamültirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka muhtevain yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çtuzakışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş vadiı ile faaliyette kâin şirketler muhtevain henüz çok yeğleme edilebilir. Bir numara bir sektörde faaliyet gösteren teamülletmelerin çoğu kez logoları dalü temsil paha. Fakat çabucak çokça dal ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda teşhir etmek imkansızdır.

Logo ne teamüle yarar?
İşletmeler muhtevain logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her ne markası olmayan bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz zaman aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile bile gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ya aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Eski halini düşünmeye çtuzakışın. Markaların logoları olmadan elhak marka olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple teamülletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza stabil adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasarım” çtuzakışması ile kafalayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) tabir paha. Ticari markaların, kurumların ve hatta ara sıra kişilerin bir zevahirte tanılamanmasını sağlayan teamülaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayrım edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.

Merasimsiz, basit anlaşılır, kanalırlanması basit, mümkün olduğunca azca nüshada renkten oluşmalıdır. Her çhemayar baskı ve pazarlık tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok bayağı ölçülerde teferruatlar kaybolmamalı, çok büyük ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Diğer firma ya da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa vesile vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya büyük hüsran verir.

Logo tasarımcıyı bileğil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e için logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kuruluşun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin derunğine yaraşıklı olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini ne tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin semtınöbet ister rengi ister şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü zaman birlikte rahatılda kalıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişik ürün ya da firma muhtevain logo tasarlanacağı zaman o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için vukuf sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı zaman simgenin taşıyacağı valör hizmetında bu vukuf çok önemlidir.

istanbul logo tasarım firmaları